tisdag 24 augusti 2010

Läsa läsa läsa!!

Som det hälsofreak jag är så läser jag ju många "hälso/träningstidningar" och idag var det Fitness Magazines tur att granskas. Vad hittar jag då där??? Jo nästan exakt samma tips som jag gav er på motivationstips i förrgår.... Lite kul tyckte jag :)  alltså är det ju ungefär samma tips med en del modifikationer som rekommenderas i olika tidningar just nu! Sammanfattnings vis när man pratar motivation ang träning så slutar det alltid med att man ska träna det som är kul för då blir träningen av! AS SIMPLE AS THAT FOLKS! 
Motivationstipsen i Fitness idag! Känns de igen??? 

Håll ögonen öppna för den här affischen i Vaggeryd, det är min ansökan jag skrev om innan där jag söker 2 personer som vill göra en livsstils förändring med min hjälp! Och i utbyte ska ni här på bloggen få följa deras framsteg och jag ska dela med mig av deras tränings/kostupplägg!
----------------------------------------------------------------
Nu är det dags även för fröken fru Svedbom att ta sig i kragen igen för nu är det :
134 dagar kvar tills bikinin ska på igen och magrutorna var framme!
128 dagar kvar tills nya Förhoppningsvis hållbara nyårslöften ska göras!
121 dagar kvar tills julskinkan o janssons ska förtäras o en massa liite go chocklad!!!
109 dagar kvar tills Fitness Festivalen i Göteborg! -måste boka biljett!!! 
80 dagar kvar tills allt för hälsan mässan i Stockholm
18 dagar kvar till The Academys event i Halmstad!
11 dagar kvar tills Les Mills Supersaturday sätter igång!
Just nu är rutorna loooong gone... snyft, men nu jäklar ska de fram igen!!
Som sagt 134 dagar har jag på mig!!!! WISH ME LUCK! - Äh, det blir väl inga problem! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar