söndag 8 augusti 2010

Bokat resa!!



Ja då var det äntligen gjort!! Vi har bokat resa till Afrika (Gambia) i Januari så nu har jag 5 månader på mig att uppnå toppform för då blir det ju många timmar i bikinin on da beach!

Det tråkiga med att göra en "formtoppning" i Januari är att Julen alltid kommer i December (surprise!!!) och för mig innebär julen god mat o massa gott godis!!! Men jag får väl hålla motivationen högt och göra ett försök att inte falla för alla frestelser som julen bär med sig! Men självklart kommer jag också kunna njuta av julen! Det är ju inte formtoppning inför tävling utan bara inför beachen....
Härligt att ha ett mål med träningen helt plötsligt, har inte haft det på ett tag och jag tycker alltid att det är lättare att motivera sig o slita hårt om man har ett måla att nå! Så nu ska jag knåpa ihop en målbild och se hur jag ska lägga upp min träning nästkommande 5 månaderna! Ska bli såååå kul!

Vårat hotell! Ska bo i en bungalo! Finns tydligen gott om håriga stora spindlar där, ska ju bli jättekul eftersom den enda fobi jag har är för spindlar.... Oh, jag ryser bara jag tänker på de håriga äckliga.......

2 kommentarer:

  1. Jag ska till Egypten i november och ska påbörja min formtoppning alldeles strax :) Men - kommer ju inte bli perfekt eftersom det bara är drygt 10 veckor dit - men ändå. Knåpar ihop mitt schema för tillfället, snart har jag en färdig plan. Mot formtoppen!

    SvaraRadera
  2. Jenny : man hinner mycket på 10 veckor! Lycka till med formtoppningen!

    SvaraRadera