söndag 22 augusti 2010

Påfyllning av kosttillskott!

Äntligen kom jag in till stan o kunde besöka Mia o Anders i MA butiken för att fylla på med lite tillskott!
Denna gången blev det TopFormulas proteinpulver i 3 olika smaker: mint/chocklad , vanilj/päron och den nya banan/chocklad! Får testa den imorgon så då kommer en utvärdering!
I kassarna fanns också EEA, en (till) vit träningstopp. Har ju svårt att hitta ett märke som funkar bra för mig som sitter bra men BetterBodies bh sitter som jutet på mig! Och priset är inte så farligt heller... ca 350 kr och sedan blev det faktiskt ett par camobyxor också, alderles för dyra (899) men jag tror att de är värda varenda krona för de är grymt sköna! 


Mina nya goa Camobyxor!  
Träningstoppen frånBB! 
Även en kartong äggvita köpte jag med. Vad ska man då med 5 kg äggvita till undrar du? Jag har massa recept då man använder bara äggvita så hemma hos oss går det åt i massor! Det blir för dyrt att köpa vanliga ägg o slänga gulan. Mest använder jag det till mitt "proteinfluff" då jag vispar upp ca 3 äggvitor till hårt skum, tillsätter proteinpulver o vispar igen. Woala! Färdigt! En riktig proteinbomb, vill man ha något till så brukar jag äta lite kesella+funlight också!






Idag blir det vilodag hela dagen, får nog bli att hyra en film, slappa i soffan och äta upp restena efter gårdagens partaj ! Det är så sällan jag har tid att göra ingenting men idag är en sån dag så jag ska njuta varenda sekund! 
Mia o jag nästan redo för partaj! Svart klänning som gäller nu... =) 


Hoppas ni har haft en skön helg! Jag har haft en underbar helg!  //Tess 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar