måndag 16 augusti 2010

Nails!


Monday!!! Full av energi idag så det var skönt att få ta ut lite av min kreativitet på kunderna idag! Hade väl mkt energi för jag haft vilodag 2 dagar från gymmet!!! Inte likt mig... Men tro inte att jag legat på latsidan för det, o no! Renovering för fulla muggar!!! Slutet närmar sig :))) Fast i söndagskväll var det mys med stor godispåse o film med darling. När man har mycket att stå i så uppskattar man ju de små stunderna av stillhet så ofantligt mycket! Avslutade kvällen med att söndagsåka (vuxenpoäng!!!) i älsklings Mitzubishi Eclipse på ca 700 hästar, mer sug i magen när man åker i den än grejerna på Liseberg kan jag lova!! Hahaha!

Fick köpa ny almanacka också för bokningar för 2011 börjar komma in.... :) Bra att vara ute i god tid!
Några av dagens naglar!
Marmorerat white pearl med ljus rosa.
Marmorerat vitt o ljus lila med en rosett dekoration!
Vanliga franska med egenmålade färgglada blad!
Ljusrosa färggelé över hela nageln med vita blomdekorationer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar