tisdag 24 augusti 2010

Gratis Coaching! nästan...

Nu äntligen har jag fått klart mitt erbjudande till er hälso freaks! Check it out! 



Jag söker 2 väldigt motiverade personer som ska göra en livsstilsförändring!

- 1 person som vill gå ner minst 10 kg med hjälp av VLCD produkterna GodBalans och vanlig bra kost och träning. 
- 1 person som vill förändra sin kropp (upp eller ner i vikt några få kilon)  och tex  öka i styrka, bli mer uthållig, mer muskler få bättre resultat med träningen helt enkelt! 
Du ska vara motiverad, målmedveten, ha tid att avsätta till träning, matlagning m.m. och vissa utmaningar/uppgifter du får av mig! 
Vi gör alla vägningar och mätningar, fystester m.m som  är nödvändigt för att mäta din framgång. Du får kost/träningsupplägg, coaching personlig träning osv.  Pris 500:- I utbyte mot det oslagbara priset får jag följa upp dina framsteg på min blogg och i lokala tidningar! Är du den jag söker? 
Skicka ett mail till tessnageldesign@hotmail.com där du beskriver  varför just du ska bli den jag väljer och vad det är du skulle vilja uppnå för förändring! Eller skickar du ett meddelande på bloggen! 
Sista ansökningsdag 8 sep. 
 Therese Svedbom, lic Hälsocoach, gym/grupptr. instruktör och kostrådgivare. 
Tele: 0702 44 0153


6 kommentarer:

  1. Intressant! =) Hur funkar det om man bor några mil bort?

    SvaraRadera
  2. Hej Nathalie!
    Klart jag kan köra coaching via mail o telefon men inte i detta fallet, för det blir en del personlig träning och jag har tyvärr inte tiden att pendla så långt, kan sträcka mig att åka ca 3 mil :)
    Är du långt borta?

    SvaraRadera
  3. Okej, vad synd! Jag bor i Linköping, vet inte riktigt var Vaggeryd ligger men antar att det ligger längre än 3 mil bort tyvärr :( Annars hade jag jättegärna velat ansöka om detta! =)

    SvaraRadera
  4. Ja Nathalie Vaggeryd ligger en bit bort tyvärr, vid Jönköping...
    Men du får följa bloggen o ta del av tipsen som jag ger o köra på själv!
    Lycka till!

    SvaraRadera
  5. låter riktigt intressant ... synd man har ett heltidsjobb 9-18, å två små barn. Tiden finns inte riktigt kan man i bland kännamen motivationen finns där... trist verkar super intressant ju! Men skulle det funka trots de tiderna så är jag abslout spekulant ... eller intressant eller va man kallar det =)

    SvaraRadera
  6. Hej Anna!
    Jag hade med dig på intresselistan men valde 2 andra tjejer! Ett heltidsjobb och 2 barn e absolut inget hinder för att komma i form, man får bara hitta rätt träning för dig vad du hinner med tidsmässigt och förmodligen satsa mer på nyttig o bra mat istället!
    Det går om man vill!

    Lycka till med träning o maten i höst!
    //Tess

    SvaraRadera