söndag 29 augusti 2010

Fotografering!

Wiiiiii!!!! Det är alltid lika kul att få vara modell och fotograferas! Idag fotades jag av bästa Philippa Karlsson från vaggeryd. 
Fick till några riktigt snygga bilder, konstigt vore det ju annars med tanke på att vi tog över 400 bilder ..... Vill ju inte påstå att jag e så fotogenic´ men några bra blev det alla fall! 
Passade på att fota utomhus när det var så fint väder! 

Här bjuder jag på några oretuscherade smakprov: 


Många magövningar fotades!
Är jobbigare än man kan tro att hålla still så länge för att få ett bra kort!  
Bollen är ett av mina favoriter för att jobba med de djupa magmusklerna o balansen! 
Hahahaha, tungan rätt i mun!! Som sagt alla 400 bilder blev inte så snygga!
Men jag bjuder på den här!

Cool babe! 
TACK FÖR ALL HJÄLP PHILIPPA! DU E EN ÄNGEL! 
Måste boka en fotografering i januari när rutorna är framme också! :) 

11 kommentarer:

  1. Hej :) För det första så vill jag bara säga att din blogg är toppen! Letade runder efter någon bra träningsblogg och fastna direkt för din. Själv har jag som mål att tävla i atlethic fitness om 2 år. Jag har tränat i ca 3 år på gym innan men det är först nu som jag har börjat tränat seriöst och med ett mål. Så jag undrar litegrann om du har några tips eller "tänk på" saker som är bra att veta?! Ha det toppen :)

    SvaraRadera
  2. Hej Sanna!
    Va kul at du gillade bloggen! Jag vet ju själv hur jag vill att träningsbloggar ska vara så då vill man ju själv göra en bra o inspirera andra!

    Visst e de skönt att ha ett mål med sin träning! Atlethic fitness e ju grymt! Kräver dock ett starkt psyke o starka muskler men det fixar du säkert!

    Mitt bästa tips till dig skulle vara att omge dig med tränande människor i samma gren, man kan utbyta mycket erfarenheter och tips o ideér! Och sedan är deras stöd viktigt att få då man kommer i sina vackor för det är ju tyvärr inte en dans p rosor att tävla! Kanske har du nån på samma gym ska tävla också?
    Skaffa en coach som är kunnig i kost och träning och som gärna tävlat själv. Kanske lite tidigt nu men ett år innan allfall för att periodisera träningen och räkna med en diet inför tävlingarna. Är du inte sugen på Bodyfitness också?
    Om du inte skaffar en coach nu så skulle jag rekommendera dig att köra hårt med mycket tunga vikter på gymmet så du bygger muskler. Men glöm inte bort att periodisera din träning så att du inte kör samma övningar och samma reps månad after månad, ca 2-3 månader med samma upplägg är max!
    Och glöm inte kosten!!! Bra kost står för halva resultatet och andra halvan är träning! Inga bra resultat utan bra mat!

    Finns mycket bra att läsa på internet, googla och leta på forum, finns mycket skräp också men använd sunt förnuft så kommer du långt!

    Lycka till med träningen fram till tävling! Kör hårt!

    Om du undrar nåt mer så fråga bara på!

    //Tess

    SvaraRadera
  3. Tack för tipsen!:)
    Min storebror tävlar i bodybuilding, han ska till SM nu i oktober i Västerås så jag har stor hjälp från honom. Jo, jag har även haft lite funderingar kring Body fitness också :)

    Har du själv tävlat i något?

    / Sanna

    SvaraRadera
  4. Va bra Sanna då vet ju din bror en hel del om kost o träning! Har din bror tävlat innan? Är det kanske någon man känner igen från tidigare år kanske?

    Hade planer på att tävla i bodyfitness i år men det blev lite för mkt med renovering av hus, 2 egna företag så jag var nära att "gå in i väggen" så jag kunde inte fokusera på dietandet o träning till 100% och jag vill inte försöka halvhjärtat så det får bli nästa år om planerna går som jag vill!

    Skriv gärna en kommenta framöver hur det går med träningen!
    //Tess

    SvaraRadera
  5. Hej! Du är ruskigt lik min sambo (kropp och utstrålning) och efter att ha läst lite av bloggen så ser jag att det stämmer in även på det mentala. Hade varit kul att se er battla i crossfit eller liknande, ingen lär ju ge sig ^^

    Mvh / Z

    SvaraRadera
  6. Hej Z!
    Visst har man en tvilling själ där ute någon stans!
    Jag är inte den som tackar nej till en utmaning men crossfit har jag faktiskt aldrig tränat, känner att ja måste testa på för det är ju grymt effektiv träning, o nej, jag skulle nog inte ge upp förräns hjärtat slutar slå.... :)

    //Tess

    SvaraRadera
  7. Hehe yes det stämmer nog absolut.
    Vi kör styrketräning 4ggr veckan, varvat med bootcamp (military training 1ggr i veckan) och backträning + löpning under helgerna. Båda är inne i en förbrännings/deff period nu, kanske lite fel timing med tanke på årstid men men :P

    Mvh / Z

    SvaraRadera
  8. Va trevligt att höra att det finns fler än jag som dietar "Fel" årstid. Jag har en resa planerad i januari så då ska bikiniformen vara klar!
    Varför deffar ni denna årstiden? Är det tävlingar på gång i vinter eller? :)

    Jäkligt "skönt" tränings schema ni har, backträning e ju inte det roligaste precis!
    Kör hårt!

    SvaraRadera
  9. Vi har en parfotografering som mål i slutet av året och kör stenhård deff tills dess (idag så får hon smala blonda dreads som födelsedagspresent på tal personliga uppgraderingar). Men tävlar gör vi ej, dock vill man gärna vara i god form om man skall våga besöka Lucia Pokalen och försöka få en bild med Jay Cutler! :)
    Har även 2 bekanta som kommer tävla där, så det är supporting och hejande inplanerat även.

    Blir det tävling för dig?

    Mvh / Z

    SvaraRadera
  10. A shit va kul med foton när man är i riktigt bra form!

    Vi är många som tänker lika - självklart man vill vara i bra form när man står jämte Jay Cutler! Hela Lucia pokalen o festivalen kommer ju vara en enda stor formcheck på alla man möter.... så då vill man ju se bra ut själv!

    Då ses vi där kanske... fast det är ju bara du som vet..
    Lycka till med deffandet!

    SvaraRadera
  11. Haha precis,
    Tack! Lycka till detsamma.

    Mvh / Zeke82

    SvaraRadera