tisdag 17 augusti 2010

Naglar gjorda i vaggeryd!

Uppdatering på några av dagens naglar! Mycket marmorering just nu - kul som sjutton! Sommarfärgerna håller i sig än, fast imorgon går jag mot strömmen o gör om mina egna och då blir det något höst inspirerat! Som det ser ut nu alla fall, man vet aldrig vad som faller mig in när jag väl sitter o ska göra om mina naglar... beror på humör och ofta min garderob :)
Imorgon kommer också bästa vännen Mia som är på besök från Uppsala o fixar sina naglar och då ska det experimenteras!!! Wiiihoooo!

Lila/vit marmorering. Sett förr jag vet, men den är ju snygg o många vill ha det så!
Vit pearl med liiite rosa.
French white med nya dekorationerna!
Likadana men med lila pärlor i dekorationerna!

Vill du boka tid för att fixa naglarna? Slå mig en signal på 0702 44 01 53 så ordnar jag en tid åt dig och gör dem precis efter dina önskemål! Lång, korta, raka, runda, tunna, tjocka, franska, färgade, marmorerade, glitter, pärlemor, matta, med pärlor, med färdiga dekorationer, med egenmålade dekorationer, leopardmönster, zebramönster, bling bling, enkelt, stilrent, färg glatt, neutralt, nagelack......upp till dig men jag ger dig gärna tips o råd!
Har du tänkt att fixa naglarna till jul eller nyår? Var ute i god tid så att du får en tid den dag du tänkt dig för det börjar att bokas i december nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar