torsdag 5 augusti 2010

Från supersnygg till anorektiker.


Var bara tvungen att lägga ut ett par bilder jag hittade på Linda byströms blogg. Jag säger bara usch, fy fan o ja jag blir äcklad när jag ser nåt sånt här. Som Linda skriver, vad har hänt med supersnygga Pauline Nordin? Jag hoppas verkligen inte att hon tänker att fortsätta se ut såhär för det är inget ideal att se upp till, hon är ju en förebild för många. Hon som i vanliga fall är riktigt vältränad och hälsosam. Jag undrar vad det är som har fått Pauline att banta ner sig så hon ser anorektisk ut. Jag hoppas att det bara är ett experiment hon gör och att hon snart är i sin gamla form igen! Kan ju vara inför en filmroll kanske?? Det har man ju sett skådespelare som ska spela anorektiska och de får banta ner sig ill ohälsosamma vikter... Måste gräva vidare i det här o få reda på hur det egentligen ligger till!

Pauline som hon brukar se ut!

Nya bilder, usch!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar